Z cyklu "Salon Volvo po godzinach"

Moje wymarzone XC90

Czasami zwracacie się do nas z pytaniem „ A Pan/Pani jakim samochodem chciałby/chciałaby  jeździć?” To pytanie, które bardzo często słyszymy jako handlowiec czy doradca klienta serwisowego salonu Volvo.

Nasza odpowiedz zawsz brzmi : „Nie ważne jaki model, ważne, że Volvo”😊

Czy wynika to tylko z lojalności do swojego miejsca pracy? Absolutnie nie! Przecież jako handlowcy czy doradcy serwisowi mamy duże doświadczenie motoryzacyjne. Dobrze znamy konkurencje. Często mamy sami okazje testować inne modele a decyzja o tym czy jeździmy nie zależy od tego w jakiej marce pracujemy. Każdy z nas ma inne potrzeby oraz inne wymagania. Jedni z nas są świeżo upieczonymi rodzicami, jedni nie dość, że mają dużą rodzinne to jeszcze dwa psy a jeszcze inny lubią luksusowe limuzyny. Czy każdy z nas jest w stanie wybrać coś dla siebie z gamy samochodów Volvo?

Postanowiliśmy to sprawdzić! Zrobiliśmy „burzę mózgów” i każdy z nas wybrał model Volvo dla siebie. Podeszliśmy do tego testu jako potencjalny klient i przeanalizowaliśmy zarówno zalety i wady dostępnych modeli. Co każdy z nas wybrał dla siebie i dlaczego? Tego dowiecie się ze specjalnego cyklu „Salon Volvo po godzinach”. Zapraszamy Was na bloga, gdzie sukcesywnie każdy z naszych doradców, będzie publikować swoje krótkie artykuły.

 

Malwina Lis

Marketing Manager w salonie Volvo Car Kalisz. Pracuje w naszym zespole od samego początku. Doświadczony marketingowiec i osoba związana z public relations. Nasz człowiek od eventów. Mama na pełen etat i właścicielka dwóch wspaniałych psiaków. Miłośniczka podróży małych i dużych. Pilnie uczy się włoskiego. Co zadecydowało o wyborze Volvo XC90 jako wymarzonego auta dla siebie i swojej rodziny? Przeczytajcie sami.

Pewnie powiecie, że marketing to zawsze będzie zachwalał produkt, który reklamuje ale prawda jest taka, że długo żałowałam przesiadki z mojego ukochanego Mitsubishi Outlander do Volvo.

Dlaczego?

Po prostu wybrałam nieodpowiedni model. No cóż, mówią że „jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma”. Ale w przypadku samochodu to jednak nie do końca tak działa. Na początku swojej drogi z Volvo wybrałam model XC40. Wcześniej jeździłam aż 3 generacjami Mitsubishi Outlander, więc przesiadka z przepaśnego dużego suva do miejskiego mniejszego suv-a musiała odbić się na mojej motoryzacyjnej psychice ;P

Myślałam – mniej miejsca… mniejszy bagażnik… gdzie pomieści się mój kochany buldog francuski, który uwielbia podróże nawet te najkrótsze? Ale z drugiej strony: ja – kierowca, moja córka – pasażer i Hania – buldog na miejscu drugiego pasażera, czy potrzebujemy więcej miejsca? No niby nie… nawet wyjazd nad morze czy w góry z dodatkowym pasażerem i całym ekwipunkiem nie budził moich obaw. Bagażnik w Volvo XC40 jest pokaźny a jego kubełkowaty kształt daje naprawdę sporo możliwości. Z tyłu jest dość miejsca dla 2 a nawet 3 osób. A silnik! T5 z 247 km….. tak, silnik robił robotę.  Mój Outlander się tak nie zbierał.

Pomimo tych wszystkich zalet nadszedł czas, że zaczęłam jednak żałować tego wyboru. Prozaiczny. Po prostu powiększyła mi się rodzina. I to sporo. Nowy partner z dwójką swoich dzieci + ciężarna Hania. Tak więc z 2 osobowej rodziny + psiak, zrobiła się 5 osobowa rodzina + psiak + szczeniak. Moje kochane Volvo XC40 już nie wystarczało a ochoczo z pomocą przyszedł mi nasz dział handlowy. Oczywiście na początek padła dość oczywista oferta – jeden rozmiar większy model Volvo XC60. Jednak perspektywa 3 dzieci z tyłu z dwoma psiakami na kolanach trochę mnie wstrzymała. Przez chwile przemknęła mi nawet myśl powrotu do Mitsubishi (Outlander miał 7 miejsc) ale jednak komfort i stylistyka Volvo przeważyła.

Wybór padł na Volvo XC90. I tego wyboru absolutnie nie żałuje. Wiem że, to duże auto, trzeba się nim troszkę nagimnastykować żeby zaparkować w mieście czy na wąskich parkingach w galeriach handlowych ale ten komfort, szerokie siedzenia, mnóstwo miejsca z tyłu, ogromny bagażnik i możliwość rozłożenia 3 rzędu siedzeń zdecydowanie przemawia do mnie bardziej.

Volvo XC90 mierzy 4953 mm długości, 2140 mm szerokości z lusterkami (i 1923 po ich złożeniu) oraz 1773 mm wysokości. Z drugiej strony wymiary zewnętrzne przekładają się na to, co XC90 oferuje w środku. Jest więc bardzo przestronnie a do tego bagażnik zdecydowanie pozwala na zabranie 5 osobowej rodziny na dłuższe wakacje. Wersja 7-osobowa (gdy trzeci rząd jest schowany) oferuje 680 l przestrzeni a maksymalnie można ją powiększyć do 1856 l. Po rozłożeniu 3 rzędu miejsc, obrazowo to ujmując spokojnie zmieszczą się dwie duże walizki lub kilka mniejszych toreb podróżnych.

Jeśli jednak suche liczby nic Wam nie mówią, to już służę kilkoma informacjami praktycznymi😊

Co roku kupuję na święta żywą choinkę w donicy, którą później sadze w ogrodzie. Do tej pory zawsze ograniczałam się do wysokości ok. 1,30 m. W pierwszym roku posiadania Volvo XC90 wybrałam się do zaprzyjaźnionej szkółki i moim oczom ukazał się piękny 1,80 metrowy świerk kaukaski w olbrzymiej donicy. Ku zaskoczeniu właściciela szkółki i moim samym, po złożeniu 2 rzędu siedzeń świerk był już zapakowany do samochodu .

Trójka dzieci kłócących się o to kto ma siedzieć na środku w drodze nad morze? Standard. U nas problem rozwiązuje się w momencie rozłożenia 3 rzędu miejsc. Przy okazji zyskujemy dodatkową przestrzeń dla jednego psiaka, który podróżuje w szelkach, drugi zazwyczaj zapięty w pasy w klasie premium na przodzie. Problem rozwiązany.

Co oprócz przestrzeni urzekło mnie w Volvo XC90? Zdecydowanie wnętrze, które jednym zdaniem mogę określić jako uosobienie eleganckiego minimalizmu. Jako użytkownik Mitsubishi zawsze byłam przyzwyczajona do „oszczędnego” desingu we wnętrzu. Nie lubię „choinki w aucie” ani zbędnych przycisków czy rozpraszającego oświetlenia a wnętrze Volvo jest idealnie stonowane i wywarzone, łatwe w utrzymaniu co ważne przy 3 dzieci i psach.

Prowadzenie tego auta to również czysta przyjemność. Silnik B5 Mild Hybrid w dieselu 235 km zdecydowanie wystarcza do oszczędnej jazdy po mieście oraz dynamicznej jeździe w trasie. Musze się przyznać, że zmieniając Volvo XC40 na Volvo XC90 miałam obawy, że tak duże, ciężkie auto nie będzie tak zwinne czy energiczne. Nie potrzebnie! Mimo tego, że pod maską pracuje silnik Diesla, to w kabinie jest cicho, a podczas jazdy nie czuć prędkości. Słyszę nie raz opinie o tym, że skandalem jest ograniczenie prędkości do 180 km/h (ma je także mój egzemplarz, jak wszystkie nowe Volvo) ale oczywiście, przecież wielki SUV to perfekcyjne auto do gnania 250 km/h po autostradzie, jeszcze z 5 osobową rodziną na pokładzie…. Oczywiście to sarkazm bo uważam, że 180 km/h to zdecydowanie wystarczająca prędkość dla takiego auta na naszych polskich drogach.

Samochód prowadzi się pewnie, co prawda przy bardziej dynamicznej jeździe czuć jego masę ale nawet wysiadając po dłuższej podróży z Volvo XC90 nie czuje zmęczenia ani przeciążenia w barkach czy rękach. Bardzo duża zaletą wyposażenia jest masaż dla kierowcy i pasażera. To taki mały luksus, który bardzo lubię.

Podsumowując:

Nie, nie żałuje już wyboru Volvo. Najważniejsze to dopasować auto do swoich oczekiwań i wymogów, które mogą się zmieniać z biegiem lat. Co więcej zdecydowałam się zamówić kolejną wersje Volvo XC90. Pożegnanie z moją białą XC90 nastąpi już pod koniec tego roku. Nie zmienia się nic oprócz koloru i silnika ale będzie jeszcze pewnie okazja o tym napisać. Na dzisiaj zostawiam Was z cytatem, znalezionym w sieci na jednym z blogów motoryzacyjnych, który uważam idealnie podsumowuje i opisuje Volvo XC90.

„… W Volvo XC90 linie po prostu się nie starzeją. Materiały, detale, design – wszystko wciąż jest świeże i klasyczne naraz. Wiele innych aut to samochodowe odpowiedniki modnej koszulki z sieciówki. Wygląda jak wyjęta z najnowszego pokazu popularnego projektanta, robi wrażenie i… szybko się nudzi, a potem zaczyna być obciachowa. Volvo to taki kaszmirowy sweter dobrej firmy. Nikt na jego widok nie zakrzyknie z zachwytem, ale zawsze wygląda dobrze, do wszystkiego pasuje i nie wychodzi z mody.”

 

Dziękuje, za przeczytanie mojego artykułu.

Jeżeli chciałbyś/chciałabyś umówić się na jazdę testową lub skonfigurować swój wymarzony model Volvo chętnie Ci pomożemy. Skontaktuj się za pomocą formularza lub zadzwoń. Do zobaczenia w salonie Volvo Car Kalisz.

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń +48 726 066 600
Skontaktuj się z nami

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., Warszawa (02-884), ul. Puławska 558/560 (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne, może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com, odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia), dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż przez 30 lat, przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: polityka prywatności Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa), lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez kontakt głosowy na podany przeze mnie numer telefonu, w tym przy użyciu automatycznych systemów wywołujących. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie polityka prywatności. Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa) lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności za pomocą poczty elektronicznej, a także za pomocą wiadomości SMS, na podany przeze mnie adres e-mail lub numer telefonu komórkowego. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie polityka prywatności. Mniej ‹

* Dane konieczne do podania w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, przy czym spośród danych: numer telefonu i adres e-mail wystarczy podanie tylko jednej z tych danych wraz z zaznaczeniem odpowiedniej zgody poniżej (druga zgoda jest zgodą na kontakt telefoniczny, zaś trzecia zgoda jest zgodą na kontakt mailowy). Pierwsza z poniższych zgód jest konieczna do zaznaczenia w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, niezależnie od tego, czy podany zostanie numer telefonu czy adres e-mail.

Dealer Volvo Car Kalisz otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin.
|
Volvo Car Kalisz

Używamy plików cookie, aby maksymalnie ułatwić Państwu korzystanie z naszej witryny internetowej, w tym także w celu dostosowania jej zawartości i reklam do Państwa preferencji, oferowania funkcji mediów społecznościowych oraz w celu analizy ruchu. Pliki cookie obejmują pliki związane z kierowaniem treści oraz pliki do zaawansowanej analityki. Więcej informacji podano w sekcji Informacje na stronie z opisem plików cookie. Klikając Akceptuj, wyrażają Państwo zgodę na używanie przez nas plików cookie. Aby zmienić rodzaj wykorzystywanych przez nas plików cookie, prosimy kliknąć „Ustawienia plików cookie”.

ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE
DOSTOSUJ
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIE
ZAWSZE
AKTYWNE

OBSŁUGA SERWISU I USŁUG PODSTAWOWYCH

Te pliki są wymagane i nie można ich wyłączyć.
Dzięki nim serwis może działać a podstawowe funkcje mogą być obsługiwane.

POMIAR WYDAJNOŚCI zobacz więcej

Dzięki tym danym analizujemy wykorzystanie naszego serwisu, m.in. mierzymy jego wydajność. Te dane pomagają nam uzyskać informację o treściach, jakich poszukują użytkownicy naszego serwisu, jak często do niego wracają. Dzięki temu możemy udoskonalać nasz serwis.

PLIKI COOKIE NA POTRZEBY ANALIZ STATYSTYCZNYCH zobacz więcej

Firma Volvo Cars używa usługi Google Analytics, która analizuje sposób korzystania z naszych serwisów internetowych przez użytkowników. Dostarcza nam ona następujących danych; e.g., informacji o tym, które strony użytkownik wyświetlił; które linki kliknął; ile czasu spędził na stronie; jakie samochody skonfigurował w naszym konfiguratorze; jakiego urządzenia używał. Te dane pomagają nam zrozumieć, jak osoby odwiedzające nasz serwis internetowy korzystają z niego, i zapewnić prawidłowe działanie serwisu. Nie wykorzystujemy tych danych w celach marketingowych lub reklamowych i nie udostępniamy ich podmiotom trzecim.

PERSONALIZACJA REKLAM zobacz więcej

Te informacje cookies pozwalają nam na umieszczanie reklam, które odpowiadają zainteresowaniom użytkowników.Bez tych informacji użytkownicy będą widzieli reklamy niezgodne z ich potrzebami.

DOSTARCZANIE I PREZENTOWANIE REKLAM I TREŚCI zobacz więcej

Te pliki cookie obejmują w szczególności znaczniki i piksele, które razem służą do gromadzenia informacji o cyfrowych interakcjach użytkowników z naszymi produktami, zarówno w naszej, jak i innych witrynach internetowych. Dane te pomagają nam mierzyć skuteczność naszych kampanii reklamowych i, w połączeniu z informacjami pochodzącymi z interakcji użytkownika z nami poprzez inne kanały (wiadomości e-mail, aplikacja Volvo Cars, SMS, media społecznościowe i reklamy cyfrowe), pozwalają nam budować profil zainteresowań użytkownika. Następnie możemy wykorzystać ten profil do ukierunkowanego dostarczania użytkownikowi reklam Volvo Cars dostosowanych do jego potrzeb, za pośrednictwem wielu kanałów. Należy pamiętać, że Volvo Car Corporation wraz z partnerami dostarczającymi reklamy cyfrowe jest współodpowiedzialne za przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych i reklamowych. Podmioty współpracujące: - Facebook Ireland Limited, w zakresie dostarczania ukierunkowanych reklam i poprawy optymalizacji kierowania i dostarczania reklam, a także gromadzenia i późniejszego przekazywania danych Facebookowi. Więcej informacji o tym, jak Facebook przetwarza dane osobowe, można znaleźć w polityce prywatności tej firmy (https://www.facebook.com/privacy/policy). Jeśli użytkownik nie zaakceptuje tych plików cookie, reklamy (w tym nasze) będą nadal wyświetlane podczas przeglądania Internetu, a materiały marketingowe będą nadal wysyłane do użytkownika, jeśli wyraził on na to zgodę, przy czym takie reklamy i materiały nie będą dostosowane do zainteresowań i interakcji użytkownika, będą zatem mniej przydatne.