Czas oczekiwania na nowe Volvo

Zobacz video

Jaki jest realny czas oczekiwania na nowy samochód? Jak wygląda sytuacja na rynku motoryzacyjnym?

Czas pandemiczny oraz inne zawirowania w Europie mocno wpływają na wszystkie dziedziny naszego życia. Zmiany dotarły też do rynku motoryzacyjnego, ale nasz dział handlowy Volvo Car Kalisz dobrze się do nich dostosował i przygotował. Czy warto już dziś zaplanować zakup skonfigurowanego pod swoje indywidualne potrzeby samochodu marki premium? O tym porozmawiamy z Norbertem, naszym doradcą handlowym.

Gwarancja ceny Volvo

Będąc świadomym sytuacji gospodarczej i wielu czynników, które na nią wpływają, powinniśmy wcześniej zaplanować pewne zakupy i inwestycje. Jedną z najważniejszych inwestycji jest zawsze zakup samochodu. Warto odbyć jazdę testową, zasięgnąć porady, wybrać odpowiedni dla siebie model i konfigurację. Dziś bardzo ważnym pytaniem jakie sobie zadajemy jest to, czy auta są dostępne i jak długo na nie będziemy musieli czekać?

– Pandemia to początek, od którego zaczęły się problemy na rynku motoryzacyjnym. Na te problemy złożyło się wiele czynników jak covid, ograniczenia produkcyjne, pożary dużych fabryk półprzewodników. Rynek cały czas się zmienia. Surowce z dnia na dzień drożeją, co ogranicza możliwości produkcyjne marek. To z kolei powoduje, że czas oczekiwania na samochód wydłuża się – wyjaśnia Norbert Kruziński, doradca ds. sprzedaży Volvo Car Kalisz.

Nowe samochody marki Volvo, które możemy zakupić bez oczekiwania to pojazdy już skonfigurowane, bez możliwości zmiany ich parametrów i wyposażenia. Inną wygodną opcją dla klientów, którym zależy na czasie, są samochody używane z serii Volvo Selekt.

– Są to auta wyselekcjonowane, sprawdzone. Klienci, którzy zdecydują się na zakup, zyskują auto o gwarancji fabrycznej jak w przypadku nowego auta, z możliwością przedłużenia nawet do 4 lat. Najczęściej są to świeże samochody, półroczne, roczne czy 2-letnie – podkreśla Norbert.

Jaki jest czas oczekiwania na indywidualnie skonfigurowane auto marki premium?

– Zamówione auto klient otrzyma w pierwszym kwartale 2023 roku. Część aut przyjedzie również w kolejnym kwartale. To jest zależne od fabryki, w której było produkowane. Jeżeli auto będzie pochodziło z fabryki w Chinach, to sam transport samochodu trwa od 5 do 6 tygodni – wyjaśnia doradca ds. sprzedaży. – Ze względów na zmiany rynkowe ten czas nieco się wydłuża, dlatego zachęcamy klientów, którzy mają już kontrakty finansowe, leasignowe, by już świadomie patrzyli w przyszłość i nie zostawiali tych kwestii na później. Jeżeli finansowanie kończy się za 6 miesięcy czy rok, to warto już teraz zapoznać się z ofertą Volvo i skorzystać z gwarancji ceny.

Oczywiście przy zakupie marki premium i samochodach indywidualnie skonfigurowanych pod nasze potrzeby czas oczekiwania zawsze był dłuższy, bo do 3 miesięcy.

Zapewniamy, na wymarzony samochód warto poczekać!

– Zachęcamy Klientów do zakontraktowania auta z odbiorem w przyszłym roku, dzięki temu za cierpliwość i wyrozumiałość zyskają dodatkowe wsparcie rabatowe. Będą mieli również gwarancję w 2023 roku – mówił doradca ds. sprzedaży.

Obecnie każda marka na rynku motoryzacyjnym zarówno w Polsce, jak i na świecie odczuwa skutki tych zawirowań. W trosce o swoich Klientów, obecnych i przyszłych, nasz salon zapewnia gwarancje ceny samochodów z produkcji 2023. Już dziś zdecyduj o zakupie Volvo z rocznika 2023 z gwarancją ceny i zyskiem nawet do 50 000 tys. zł.

Skontaktuj się z nami

Masz pytania?

Masz pytania odnośnie rocznika 2023? Zastanawiasz się nad finansowaniem? Odpowiemy na Twoje wszystkie pytania. Zapraszamy do kontaktu.

Norbert Kruziński
Doradca handlowy
+ 48 726 066 600
salon@volvocarkalisz.dealervolvo.pl

Sylwia Kołodziejczyk
Doradca ds. ubezpieczeń
+ 48 726 066 600
s.kolodziejczyk@volvocarkalisz.dealervolvo.pl

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń +48 726 066 600
Skontaktuj się z nami

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., Warszawa (02-884), ul. Puławska 558/560 (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne, może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com, odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia), dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż przez 30 lat, przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: polityka prywatności Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa), lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez kontakt głosowy na podany przeze mnie numer telefonu, w tym przy użyciu automatycznych systemów wywołujących. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie polityka prywatności. Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa) lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności za pomocą poczty elektronicznej, a także za pomocą wiadomości SMS, na podany przeze mnie adres e-mail lub numer telefonu komórkowego. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie polityka prywatności. Mniej ‹

* Dane konieczne do podania w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, przy czym spośród danych: numer telefonu i adres e-mail wystarczy podanie tylko jednej z tych danych wraz z zaznaczeniem odpowiedniej zgody poniżej (druga zgoda jest zgodą na kontakt telefoniczny, zaś trzecia zgoda jest zgodą na kontakt mailowy). Pierwsza z poniższych zgód jest konieczna do zaznaczenia w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, niezależnie od tego, czy podany zostanie numer telefonu czy adres e-mail.

Dealer Volvo Car Kalisz otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin.
|
Volvo Car Kalisz

Używamy plików cookie, aby maksymalnie ułatwić Państwu korzystanie z naszej witryny internetowej, w tym także w celu dostosowania jej zawartości i reklam do Państwa preferencji, oferowania funkcji mediów społecznościowych oraz w celu analizy ruchu. Pliki cookie obejmują pliki związane z kierowaniem treści oraz pliki do zaawansowanej analityki. Więcej informacji podano w sekcji Informacje na stronie z opisem plików cookie. Klikając Akceptuj, wyrażają Państwo zgodę na używanie przez nas plików cookie. Aby zmienić rodzaj wykorzystywanych przez nas plików cookie, prosimy kliknąć „Ustawienia plików cookie”.

ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE
DOSTOSUJ
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIE
ZAWSZE
AKTYWNE

OBSŁUGA SERWISU I USŁUG PODSTAWOWYCH

Te pliki są wymagane i nie można ich wyłączyć.
Dzięki nim serwis może działać a podstawowe funkcje mogą być obsługiwane.

POMIAR WYDAJNOŚCI zobacz więcej

Dzięki tym danym analizujemy wykorzystanie naszego serwisu, m.in. mierzymy jego wydajność. Te dane pomagają nam uzyskać informację o treściach, jakich poszukują użytkownicy naszego serwisu, jak często do niego wracają. Dzięki temu możemy udoskonalać nasz serwis.

PLIKI COOKIE NA POTRZEBY ANALIZ STATYSTYCZNYCH zobacz więcej

Firma Volvo Cars używa usługi Google Analytics, która analizuje sposób korzystania z naszych serwisów internetowych przez użytkowników. Dostarcza nam ona następujących danych; e.g., informacji o tym, które strony użytkownik wyświetlił; które linki kliknął; ile czasu spędził na stronie; jakie samochody skonfigurował w naszym konfiguratorze; jakiego urządzenia używał. Te dane pomagają nam zrozumieć, jak osoby odwiedzające nasz serwis internetowy korzystają z niego, i zapewnić prawidłowe działanie serwisu. Nie wykorzystujemy tych danych w celach marketingowych lub reklamowych i nie udostępniamy ich podmiotom trzecim.

PERSONALIZACJA REKLAM zobacz więcej

Te informacje cookies pozwalają nam na umieszczanie reklam, które odpowiadają zainteresowaniom użytkowników.Bez tych informacji użytkownicy będą widzieli reklamy niezgodne z ich potrzebami.

DOSTARCZANIE I PREZENTOWANIE REKLAM I TREŚCI zobacz więcej

Te pliki cookie obejmują w szczególności znaczniki i piksele, które razem służą do gromadzenia informacji o cyfrowych interakcjach użytkowników z naszymi produktami, zarówno w naszej, jak i innych witrynach internetowych. Dane te pomagają nam mierzyć skuteczność naszych kampanii reklamowych i, w połączeniu z informacjami pochodzącymi z interakcji użytkownika z nami poprzez inne kanały (wiadomości e-mail, aplikacja Volvo Cars, SMS, media społecznościowe i reklamy cyfrowe), pozwalają nam budować profil zainteresowań użytkownika. Następnie możemy wykorzystać ten profil do ukierunkowanego dostarczania użytkownikowi reklam Volvo Cars dostosowanych do jego potrzeb, za pośrednictwem wielu kanałów. Należy pamiętać, że Volvo Car Corporation wraz z partnerami dostarczającymi reklamy cyfrowe jest współodpowiedzialne za przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych i reklamowych. Podmioty współpracujące: - Facebook Ireland Limited, w zakresie dostarczania ukierunkowanych reklam i poprawy optymalizacji kierowania i dostarczania reklam, a także gromadzenia i późniejszego przekazywania danych Facebookowi. Więcej informacji o tym, jak Facebook przetwarza dane osobowe, można znaleźć w polityce prywatności tej firmy (https://www.facebook.com/privacy/policy). Jeśli użytkownik nie zaakceptuje tych plików cookie, reklamy (w tym nasze) będą nadal wyświetlane podczas przeglądania Internetu, a materiały marketingowe będą nadal wysyłane do użytkownika, jeśli wyraził on na to zgodę, przy czym takie reklamy i materiały nie będą dostosowane do zainteresowań i interakcji użytkownika, będą zatem mniej przydatne.